båtkväll

förlåt att jag inte bloggade igår kväll. men jag och mandi bestämde oss för att umgås. igen. och när jag skulle åka kom joel och jens från baksidan av vårat hus?!? så då cyklade dom med mej, sedan bidde de så att dom stannade med oss. helt bara sådär. vi bestämde oss för att hitta på mysiga saker. så killarna for och köpte grillkorv. sedan for vi hem till mandi, fick vänta en stund för lasse for och köpta gotta åt oss. väldans snällt om ni frågar mej. så vi tog på oss flytvästar, snygga enar med! och så rodde vi ut med mandis båt. sketa mysigt! vi åkte typ till nå mysigt ställe och grillade korv och godis.he. så vi satt där i lite mer än en timme. sedan for vi hem. för klockan bidde mycket. sedan cyklade jag hem. apläskigt, kom hem runt kvart över 11. men kul hade ja. orkar inte ladda upp någe bilder. dom kan ni se på facebook om de är så. tror mandi hade lagt ut några. aja, idag vet jag inte alls vad jag ska hitte på. får väl se va dagen bjöppar på. nu ska jag gå på nyckelringsjakt! haregött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0