första skoldagen avklarad

kom nyss hem från skolan, första dagen avklarad, lätt! men ja. jag va väldigt uppspelt för dagen. ville träffa alla! haha. malin hade en liten kula på magen :( till jul..sen typ inge mer. jag dööööör. åh.
men iaf, så har dagen varit dryg men ändå lite rolig. dryg för att de fanns inte så mycket att göra så de blev rätt mycket rast och så kallad "mingel" hehe. började med att träffa klassen och malin. glad jag blev! så vi pratade lite och gick igenom shemat. hövva vilket komplicerat även fast vi hade ungefär lika förra terminen men nu så.. jaja kommer väl in så småningom. vi gick ut för invigning. pratade bara med kompisar så jag hörde inget annat än att vi skulle få en ny rektor. hehe. sedan fick vi fika och skåpnyklar. STORA skåp fick vi. ingen nyhet men väldans va skööönt. a sedan har vi inte gjort så mycket mer än att min grupp hade kemi. men de gick rätt snabbt. fick sitta bredvid tysta angelika. och jag som surrar som erik typ. aja. sedan fick jag ett sms av mamma att hon va på ica, hon såg mattias larsson från takida där. så jag skyndade mej dit. hann se han. snygg eller vad? hää. aja. på fredag har vi skolfoto D: vad ska man ha på sig? kommer väl bli lika snygg som alla dessa år. hövva. ska ta och kolla på vad man skulle kunna ha på sig. lika brare. hörs efter min träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0