go alf

hej hopp gummi topp. hehhehe

idag runt halv 2 kanske? a men så for jag till mormors jobb. älskart! a men va där. traffade alf. rolig ene de. synd om han med för den delen. men go är han ju. a men så vi va där lite. sedan följde jag med dom hem för dom skulle äta makaronipuddig, alltså mormors makaronipudding. kan inte motstå! ingen gör godare än mormors så ja hon va förvånad hur mkt vi hade ätit. gina och jag alltså. hehehheh asgott. sedan blev jag allt för mätt så jag la mej i soffan. med alice. myspys. sedan ringde robban och kort efter de hanna. så ja nu ska jag umgås med hanna under kvällen. vet inte vad vi ska hitta på. hon är på g hit nu. jag vill ututut. asmysigt väder, kan knappt sitta inne.måste ut. kanske tar en promenad, vad vet jag. hehe men jag uppdaterar senare. måste bara berätta att emilia hade sett anagina på birsta.. hehe lite, men bara lite avis. a men nu ska jag ta mej en riktigt god nektarin. älskar dom. slut med toast och börjar med nektariner! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0