gobilder!

förlåt för att ha bloggat dåligt nu i nån dag. men jag va med johanna westin idag, vem orkar bligga när man är med en vän? aja iaf har vi bara myst. vi började med att gunga och prata. sedan solade vi. bruna och fina! sedan åkte vi och badade på rännö. haha kallt i vattnet vade! HÖVVA! men vi hade riktigt roligt. haha. sedan solade vi lite till. blev ännu mer brun. nä nu tog jag i. blev inte alls brun. haah. a men sen gick vi på dannes och köpte korv?!? mumma. sedan gick vi på preem för johanna skulle ha tuggummi. köpte jag lite krams jag med. för jag hittade pengar i väskan min! tur man hade då. a sedan gick vi hem för att äta middag. bidde biff och pärer. muma. sedan bytte vi om för johanna skulle ha hemma match på a-plan mot njurunda. jag va med alle då. vi satt och pratad och skrattade. sedan till andra halvlek kom joel och calle åxå. då pratade dom på om allt mellan himmel och jord. killsnack helt enkelt. a men dom spelade riktigt bra och vann med 2-0. väldans kul. sedan pratade jag med alla tjejerna, sötisar<3 sedan for jag hem. ska berätta i ett annat inlägg va jag gjorde. HÄHÄ. nu ska jag bjöppa på gobilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0