bus emil!!!!!

hej!

skolan idag va småkul faktiskt! förutom på morgonen när jag hade littan onti halsen. men de gick ju över. hade hk, skulle baka små desserter. haha askul. fast jag fick vara själv eftersom vi behövde bara 6 grupper och vi va 5. så jag sa att jag kunde offra mej. jag bakade pepparkasmuffins. asgoda. dock förstörde emil dom :( han vred på ugnen till 250 ¤ ist för 225 ¤. menmen. gick ju att äta. sedan när vi va klara skulle alla få smaka på allt. de innehöll alltså:

*pepparkakor
*ris al a malta
*doppade havrebollar
*muffins
*kola
*hallongråttor
*fruktsallad

a de va de. gott men man blev ju bajsmätt. så ingen åt lunch? bra lunch dedär! fast ne.sedan vare so. ingen riktigt lektion dårå. ahaha. juste. hade massa bus med hanna under lunchrasten åxå. blängde på folk osv. kul hade vi! sedan vare so. ahha. på svenskan va vi i datasalen. jag och ansiksboken vettu. love u. haha. snakkade med simon. cooling dedär. sedan vare bara slöjd. hade glömt andra vanten hemma så jag gjorde tummen på första. gick ju bra de. fast mobilen min va ju lite ivägen då och då ;);););) hehe. nu sitter jag med arslet mitt här. nyss bajsat. luktar mök om mej :( ska plugga fysik hela kvällen. lover. hörs polers!


fin bild på fikat! mobilen min vettu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0