dagen

förlåt..MEN FÖRLÅT SA JA JU!!! jag ska skärpa me med bloggningen men herregud. skolan tar upp all min tid. och träna måste jag få. de är den tiden jag kör mitt race. måste få komma bort från allt. så därför har jag inte orkat blogga riktigt. men nu ni. ska första berätta om min dag. sedan ska jag bjöppa på olika bilder. men de blir i ett annat inlägg. men nu till dagen. skolan: va trött som satan. drygade i sängen i över 35 min imorse. sängen min är farlig. kommer aldrig upp. va riktigt länge sen jag sov så djupt som i natt. jag dör va skön den är. himmel. love it! a men iaf. dagen va som vanligt. spanskaprovet gick kotte. skrve på allt men inte tusan kommer de räcka heller. får jag ett G kommer jag tjuta av glädje. hahah. a sedan hade jag och sanna skoj. eller mest jagdå. eftersom jag snattade sannas mobil och skickade sms till folk jag inte visst om utom gossen min dårår! AHHAHA. aja. a lite roligt folk dedär! sedan vare slut. skönt. ahha. a hade konfirmation. va väl okej. ville mest sluta eftersom jag skulle följa med issa hem idag! åh. va lite nervös. men tänkte bara vara mej själv. och visst gick de hem. herregud va skönt de va. vi pratade om allt. från ungeför 4 till halv 7. aldrig sett issa sådär som hon va då. härligt på samma vis. och skönt. sen skulle ju emlan söten smsa och kolla så allt gick bra. tjyss bby<333 aja. orkar inte skriva..eller jo. jag tror jag är läxfri ikv. SKÖÖNT! tv och sängen. how awesome! aja. ska bju på bilderna nuja! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0