dagens dag

hemma.kut att veta va? jag vet. haha. men iaf. första matchen vann vi mot alnö med 1-0. spelade bra då allihopa. efter de åkte vi alla till miami pool. hanna kindholms pappa jobbar där så vi fick bada där gratis och de. haha ascoolt. så vi badadde först en stund. sedan vare mat. spagga och köttfärssås. gott de. när vi ätit gick dom flesta upp på övervåningen och spelade pingis. haha askult. jag vann mest (skryter på jarå) nejmen. de va kul eftersom jag är sämst på pingis. nästan så jag tror att jag tar med mej ett rackert till skolan på måndag. haha. a efter ett tag va typ hela lager där uppe utom gina. hon badade hon. tyckte lite synd omna när alla bara lämnade henne. så jag gick ner och badade mäna. de va mys de. haha. hade askult. fast vi badade inte så länge eftersom vi skulle upp och fara till samlingen. mitt hår va blött så de va som ispinnar..typ. möms sa jag och knaprade på håret mitt. nerå. sedan vare andra matchen. gick sämre de. vi gjorde hans i straffområdet så timrå fick straff. aja. ni fattar nog. men till slut gjorde vi mål, eller de va gina. men tro de eller ej så dömde domarn bort ett. offside. kult. aja. sedan for vi och käkade på max. magen min stog ut ovanligt mycket tyckte ja. men de tar jag bort imorgon eftersom jag ska spela innebandy <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 åh. fatta kul. längtar fast de bara är match. men ändå. har inte tränat på över en vecka. myssss. vill inte spela nå mer fotboll i nuläget. tappat suget totalt. herrejesus. så nu får vi se om de blir fotboll imorgon bitti ändå. hoppas inte. då kan jag sova. behöver de. hoppas timrå vinner. då är vi ute. haha fult att tänka. men de är bara jobbit. alla är typ förkylda och skit. inge kul då. menmen. vi får väl se hur de blir. nu sitter jag och bara hoppas på att någon ringer och vill hitta på någe mäme ikv. vore kalas de. så nu vet ni ett! hörs på lur'n min.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0