emilia framkallar skratt

idag har jag haft rilly kul med emlan. for ju tbx till henne sen efter jag kommit hem. så vi skrattade som vanligt. knäppte egopics och mös. ahha. kan visa lite bildor sen när jag fått dom. orkar inte berätta så noggrant.

nu har jag suttit och diskuterat med malin,madde och linnea om vi skulle hitta på nåt på nyår. vilket vi kanske ska. skulle prata med mamma imorgon. så får vi se hur de blir.

imorgon ska jag ÄNTLIGEN vara med hanne. kommer nog bli asskoj =D längtar som satan i gatan. kommer bara busa. ska inte vara blyg för förmodligen kommer vi vara ensama i hennes house. hehe. lovat mor min med att inte vara uppe till 3 så idag tänkte jag lägga mej vid 1 kanske? 2 timmar bättre ju! aja. höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0