G PÅ MATTTTEN

blev sen bloggning för jag kom hem vid 9 från skolan ja! haha. men dagen har varit riktigt küng utom engelska lektionen. vet inte riktigt vad som hände. blev bara osäker på allt. blev dyster. tänkte negativt på allt. knas bara. tur hanna orkade lyssna påmä! men annars har de varit riktigt bra dag. gick tbx matteprovet, vem had einte G dåårå???? JO JAG!!!! fatta glad jag blev. skönt ju. sen vare massa lektioner. chill bah. sista lektionen vare fysikprov. gick hyffsat. komme riaf bli godkänd. troja. borde bli de iaf. efter de trodde vi ju att de va konfis. men inte de heller. så vi stannade på skolan och hade de asroligt! ahahha dog x antal gånger! kul de. sen vare julmarknad. bättre har jag väl vare med om. trååk. efter de stannade jag malin och elin på sporthallen. kollade först på våra pojkar och sedan på johannes lag. kul hade vi. fast elin gick efter våra pojkars träning såatte..men jag och malin hade ju hyffsat skoj! haha. mjaou. hehe. sedan va mormor ute och åkte så hon skjutsade hem oss. den tösen. så söt så. nu sitter jag här..ör nada. ledig imöra då. sköönt. ska sova imorgon har jag bestämt. har ju cup hela helgen utom söndag för då kör jag ju på floorball! love it! men nu ska jag snakka med sigge. vi hade ju tisskrig förut. vad han sa berättar jag inte. MOHAHAHHAHAHHA. bara snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0