gjort naddaaaa

idag har jag inte gjort mkt. följde med mor och ester på ica förut. boooring. haha. a sen for vi hem. började fixa maten eftersom mormor och dom skulle komma och äta mat. vid 4 kom dom. åt rester av julmaten. lite go och fet man känner sej nurå. efterrätt gjorde man ju också. sen höll jag på med luren min..fast de gör jag hela tin nu. men de är inte så konstigt. haha. gick ut med bralls en snabbis. haha. rolig hunde dedär. aja. sen gick jag ut. helt i onödan. bajs va sur jag blev. åh. så nu sitter jag här. smsar lite..chillar. ska upp och se på glee nu. fifan va bra! imorgon bär det av till birsta. sen stöde till farmor och farfar. så är ni i stöde som mej slå en tjing! inte för att jag tror de ..men vem vet?



hello cute!
vem blev inte sugen på en kyss nu lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0