gott med donken

tjäna! sitter hos mormor nuja. tova sitter och tjuvkikar påmä. herrejesus. blir lite smånervis. iaf. skolan va asdryg. utom i slutet. slapp typ kemin. jag sanna och johanna skulle vara med på nå grejs med 6:orna. alltså annas klass, ehhe blev tvungen att nämna ett! tssss. iaf. blev fotograferade typ all the time. gubbe! hehe. a de va kult iaf! sedan hade vi bara es tid. vi spelade spel. askult. ahahhahaahahahhahahahah. aja. fick sluta 3 för andrea skulle bort. skönt de. när jag kom hem satt jag vid daton en snabbis. sen kom mormor och hämtade upp mej. vi for till skönsberg och handlade på sport och funktion. askult. men jag vet ju inte va mormor köpte heller :O.. hehe ops! aja. jag gissar på att jag blir skitnöjd iaf ;) sedan for vi på ica maxi. köpte julklapp till mor min. sen på donken. fettish!!!!!men gott vare. sen följde jag med mormor hem. måste slå in klappen. plus att ska se ginas resultat. vad undrar ni?? säger nada. heehheh. aja. nu myser jag med min bebis..eller så kallade fåret shaun. ahah alice alltså. hon ser ut som han. kult.aja..nu ska jag fortsätta med de jag gjorde! hörs hemma sen då!


tova ville vara med på min blogg..så varför inte lixom? :)


Kommentarer
Postat av: emlis semlis

HAHAHHA. söt tova varå :)

2010-12-20 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0