grisen

inlägget innan behöver ni ikke bry er om. skrev bara av mej lite. kändes skönt. men iaf. kom nyss hem från lucksta. roligare har jag ju haft. men vafasen.när vi for dit så hade polisen stannat utanför hanne. jag vinkade ja. men inte fasen fick man någe tillbaka heller. stygga jävlar. haha skoja. va där ett tag. sedan vid 7 for vi hem för grisen i bilen inte skulle behöva frysa. haha. grisen är alltså alice. vi säger grisen för hon knorrar så mkt. söt hund. men jag älskar henne ändå och hon älskar mej. de vet vi ju alla. men nu ska jag slita mej från datoren och plugga mer fysik!


 ahha ser ni mej??? kikar fram så de ser bar ut lixom! no make up! sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0