grym kväll hos erik

godeftermiddag kanske man ska säga nurå..aja. haha. igår hade jag jävligt kul hos erik. vi kollade på film, satt vid datorn och skrattade som få! en kväll man bara behöver. vi kollade på rödluvan vilket va sämst. så jävla ful film. fast vi skrattade bara åt den. haha. satt vid datorn och lyssnade på bögarnas fel gjorde vi ju med. de va ju skoj. haha. efter 1 tror jag vi for hem, jag agnes och emlan. agnes pappa hade jour så han va ändå vaken. tur de. så när jag och emlan kom hem gjorde vi oss bara redo för sängen. låg och kollade på mysteriet på greveholm..kollade på de typ till halv 3 troja. sen somna vi.

imorse vaknade vi typ halv 12. sen dess har vi bara lega i sängen och kolla på film tills nu när emlan skulle hem. har ju match senare ikv. kul fast ändå inte. mina vader är inte på topp för match. ska värma upp ordentligt. ska börja ladda inför matchen nuja. hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0