halejulia

ja, alltså gud. älskade kvällen igår! halejulia. hehehhe. men iaf. råkade vara vaken till halv 2 igår..:$ ops. ibland måste man bara få busa lite extra. ehhe. fast somnade sen. idag hade jag träning tio i elva. asjobbigt. emlan och jag älskade ju de vi! harklade oss och snorade på. mys de. spelade bara idag eftersom vi har cup i helgen. hoppas jag håller mej frisk. ska nog inte träna i veckan. blir bästa så. nu har jag duschat och så. ska väl stoppa nåt i kistan min åxå.
hade velat kolla på gubbarnas innebandy match. men vågade inte stå där plus att mormor skulle skjutsa hem mej, plusa att emlan åkte med. ehehhe. men nu ska jag äta sen lär jag väl plugga lite.

kom på att jag har sov morgon imöra eftersom jag ska till tandis. :(:(:(:( vill inte. hoppas de bara är en koll. annars dör ja. hejdå. skriver väl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0