hos elin

har vare hemma typ i en timme nu. va med elin,jens och sebbe hela kvällen. va först ute lite. gick runt. sen gick vi till elin. haha kul vi hade rå. jag och jens tjaffsade. hade riktigt damp på han. som sjöng singstar. HAHAHHAHAH dog lite. jens blev kallad tondöv av spelet. sebbe va väl sisådär. men rätt duktig ändå. elin va ju solklart bäst. ofc lixom! haha tösan. sen pratade vi lite och så. efter de körde vi sanning eller konsekvens. HAHAHHA. kult jens blev lite otålig ett tag så jag och elin dampa lite på han. sånt händer. sen for vi alla andra hem till oss. sebbe åkte med oss solkalart. släppte av jens vid ica. haha. aja. så nu sitter jag här. laddat ner ännu en film. kommer bli riktigt olaglig ja.. illa. aja. nu ska jag fortsätta ha min konflikt med martin och lars. HAHAHAHAHAHAH  dör lite. hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0