julafton

vilken grym julafton alltså! börja bra och slutade grym! fått så mkt bra så ojojoj. de bästa va nog min nya mobil. BIG LOVE. fast...jag kan inte göra smilisar eller frågetecken :( heheh. men de ska vi allt lösa. ni får se bilder på de jag fick imorgon! asnöjd med allt! mina nya innebandypannband. så kär irom. vill bara träna nu. ehhehehhe. åh. ja. grymt kul. melker stackarn spydde nyss =( huga liten. stefan kom precis hit. jag fick ett paket. lätt som en fjäder. trodde de va ett skämt. men vafan. däri ligger de 700:- jag dog. han kan ju inte ge bort 700 spänn! jag och mamma blev galen typ. ahah stackarn. men han vägrade att ta tillbaka så jag gav han massa kramar ist! aja. nu ska jag mysa på med min nya kärlek <33333 smsa gärna! fast blir dock inga smilisar men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0