klagoooo

eftersom hanna klagade på att jag måste blogga och elin på att de va för lite bider så ska jag väl fixa både och! va ju med elin förut. vi va på gårn. hade lite toka för oss. haha. va där till halv 10 när dom stängde. kul hade jag dåååå. sen gick jag hem med sebbe. sen när jag kom in åt jag middag. alltså tacos. mums sa min käft och teg sen. haha. skoja. men typ så vare. nu sitter jag här. har nyss dampat klart. heheh. väntar på att filmen ska ha laddat ner klart. ska se the last song. fast jag och hanna har sett den redan så vill jag se den igen:D hehe. men nu så har jag gjort ett kvällsinlägg åxå. får se om de blir nåt mer. isf skriver jag väl dårå! nu till bilden



ester i borlänge 09. vet att hon ville vara med på storblogga min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0