komsi komsi kameran!

jag hittar inte min kamera!!!! damp.

iaf. jag,hanne, mamma och barnen åkte iaf på drakborgen! tjiho sa virå! haha. men visst vare väl kult. efter de köpte vi glass på donken och for hem till hanne. jag och hanne solklart. där gjorde vi inte mkt alls! haha. brukar aldrig vara så men idag vare de. va lite med söta tea. ville bara ta mäna hem. så söt va hon. vid halv 7 for jag hem. har nyss städat mitt rum lite..eller städat. jag har plockat ihop så de inte ser bedrövligt ut!

som ni såg har jag och emlan fixat fram våra tjusiga bilder. fina egopics va? rätt nöjd med dom faktiskt. vissta va lite för brutala för bloggen så dom lät vi vara åt sidan så länge! så nu funderar jag på vilken jag vill ha som profil på fb. assvårt! vet inte vilken jag vill ha. kan ju inte ha samma som emlan. knep dåju. så jag tog bara banan bilden. lär ju byta så småning om. menmen. nu tror jag att jag ska äta mej en billys till middag! de kanske låter gott? jaja.

lovade ju amanda att jag skulle lägga upp bilder på va jag köpt på rean..men min kamera leker ju kurragömma så jag lägger upp när jag hittat den!



denhär bilden älskar jag med. to cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0