lucia

tjatja bloggen!

jobbig och dryg dag fast ändå mycket skratt! börja med att jag kom till skolan vid halv 8. lite tidigare än vanligt eftersom melker och ester hade lucia på dagis halv 8 och de skulle robban och mamma se. a sedan for vi till kyrkan. helskotta va kallt de va att väta på bussen! åh. herregud. a väl i kyrkan blev de massa skoj. dom va superduktiga och allt dedär. greven va ju söt. han va tärna. tog upp en snus mitt i allt åxå. brade. ska visa er lite bilder sen. erica norrbom sjunger såååå fint! åh. fast de låter som om hon skulle vara yngre än hon är men ändå så duktig. självklart sjöng greven solo åxå. apselut! asfint dårå. haha. a sedan vare ju bestämt att alla skulle gå hem till skolan. men de va ju 20- så vi fick åka buss ist. hehehe. tur de. väl på skolan hade vi hål i 3,5 timmar. så man hade ju lite skoj därdå. spelade pingis första gången på skolan åxå. kom till final en gång. men dålig som man är slog tesse en. jävla prupp. heheh. skoja. fick lite fika åxå. malin hälldin ville inte att jag skulle fika eftersom de va mjölk i bullen. men den va ju så go så varför inte? haha. a sedan åt jag och mallan lunch. blä för gröten. åt pepparkakor ist. hehe. sedan hade vi bara massa lektioner. asjobbigt för jag va trött. så nu ska jag bara chilla ikv. kolla på maria montazami och grejer. mys de.nu ska jag plugga och de. juste ska tänka ut någe fint om lina åxå. lovade att skriva de bara för att vi fick sluta tidigare!


GRATTIS JOHANNA BÄBU <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0