ludde <3 släp

idag blev de ett sent morgon inlägg idag. men jag vaknade vid 12. började smsa. låg kvar till 1. gick ner åt en banan och drack mjölk. gick upp klädde påmä varma kläder. så skjutsade mamma mej till emlan. så tog hon och jag med oss ludde ut på en promenix eftersom vi ska försöka hålla igång., HAHAH hurtigt! a men de gick ju lite segt när vi hade med oss lilleman..men va gör de? då har ju han fått vare ute åxå.
lite rolig han va näre kom släpvagn. HAHAH streta och drog..benen rätt ut åsså bjuffar man lite. de är ludde och släp de! hehe. a sen när vi gått så gick jag hem. i rask takt den här gången. haha. så nu har jag äte och dushat..ska till emlan snart. vi ska knäppa kort på oss. hihi bus =D
aja. kanske bloggar där. höra på snyggluren min annars då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0