min dag idag dårå

hemma nuja. halvrolig dag ändå. mallan och jag vetu. aja. matten skoja jag bara bort med räkan typ. hade askult. sen vare engelska läxförhör. jag och mallan klarade av de galant. blev klar först så vi satt bara och fnissa. så albertina fick damp på oss. hon är ju knäpp. fick nå fel på na. kaxig som en råtta va na. hehehe. ops. a hade hk sen. städa bara. tråkigt. åt mat. hade so. ami va inte där så självklart hade vi joel fakl igen. lika trevlig som vanligt! sen vare svenska. satt i datasalen och svarade på några frågor om skolan. typ personliga frågor. fast ne. mer om man typ blivit kallad fitta,hora,luder eller nåt sånt hemskt. klart jag har blive de av mina vänner, oseriöst alltså. så jag klickade på nej ja. hehe.a efter de vare slöjd. blev klar med ena vanten. snart klar med andra. tog hem de nu så ska jag försöka göra klart de. tror nog att de kommer bli asbra dedär. blir de knas ringer jag förstahjälpen..alltså mormor. hon kan ju dedär hon! menmen. plugga ska jag göra åxå. spanska. skippar träningen för att plugga ja. ändå bara fotbollen såatte. men nu ska jag samtala med andré ja. han är rolig han. hehe. badji!

juste fick G på fysik provet! glaaa. ska kolla på mina betyg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0