min dag idag

skolan idag var bajs. fast ne. ändå kul hehe. massa bus bara. Lh hade fått en iphone. den kotten. haha. fick tbx so arbetet. fick VG. ett papper va borta så de bidde bara VG. hon sa att jag hade säkerligen fått MVG om inte dedär pappret var borta.lite synd. men ändå nöjd. VG i so lixom?? jag som hatar so. brade! fick även tbx spanska provet. även VG där. KALAS JUUU!!!! kändes skönt. hade även oförbeterr matteprov idag. kan inte säga hur de gick. jag har ju bara fått IG i matte. men nu kändes de helt okej faktiskt. hoppas verkligen att jag får ett G. skulle betyda SÅHÄÄÄÄR mkt. så vi får kolla på school soft ikv. HOPPAS. iaf. efter skolan for jag dirket till stan med mi familia. kallt som satan vare. men iaf. hittade min klänning (L). kär iden. dock tänker jag inte visa NÅN innan balen. heheh elaka kärringen på g! nejmen. prövade nyss med allt tillbehör. blir prefa! allt är som de ska vara. på väg hem stannade vi till ica. mamma skulle hämta ut ett paket. gissa vad de va i de rå? byxor och en tröja till moi! ahaha kanske inte världssnygga grejer. men vafasen. coola ju! ska ha de imorgon på skolan. heheh. kommer se roli ut ja! men jag bryr mej inte. kul om folk skrattar åt en. ibland dårå...haha. men nu ska jag plugga fysik och de..sen får jag se om jag åker och kikar på innebandyn..johannes ville ha lite sällskap troja. haha. men v får se. mor min är ju lite osugen på att skjutsa och hämta. haha. aja. hörs kanske ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0