min kväll

grabbarna räddade min kväll! jens och sebbe! AHHa bättre än inget. men iaf. sebbe och jag mötte jsn på bron, så gick vi fram på byn. jens skulle ha snus, snuksbulle. så vi gick till sören. men jag va så jäkla rädd så jag gick till ica. hörde hur han skrek ända där ifrån. usch. hatar gubbsaten. önskar nästan att han dog. elakt men han är ännu elakare. så på ica träffa jag elin. så hon av med oss. sedan när vi va klar där gick vi ut och mötte killarna, sedan mötte vi david och emil. prata lite me,d dom. sedan gick vi tbx på ica. skulle värma oss lite. då träffa vi anton. så han bjöd hem oss. gulligt tyckte jarå. så vi gick hem till han. hade allmänt skoj. HAhah. dog lite. efter ett tag for elin hem och johannes kom. hehe blev lite pinsamt. nej skoja. eller ne:P men iaf. sebbe åkte hem han åxå, han skulle ta spruta. efter ett tag kom han tbx, men jens va tvungen att möta han. så jag och johannes satt uppe och små prata lite. haha. sen kom anton. lite småbus blev de ju. sedan kom sebbe och jens tbx. vi gjorde inte så hemskt mkt. kolla på tv och satt vid datorn. men kul vare. haha. sedan vid 10 gick jag och sebbe hem. helskotta va kallt de va. typ 20-. dog lite. så när jag kom hem hoppa jag i sängen direkt. varm och skön <33333. så. nu har ni en liten aning om hur min kväll va. hade väldigt kul fast de inte låter som ett. men de vare! men nu ska jag sova. har fotboll imorgon bitti. DÖÖÖÖ. jag och emlan älskart. fast ne. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0