nattsluddrar´n

hello stalkeras! igår va jag nog vaken lite väl länge. men va gör man inte för pojken? hehe. men iaf. vaknade kvart över 10 av att mormor knacka på dörrn. hade ju träning=jobbigt. men jag skyndade mej upp. tryckte i mej macka sen for vi hem till mej och bytte om. jag va lite sen tyckte ja. men inte hade träningen börja då inte. haha. sega jäklar. aja. de va jobbigt. hade ont i benen. de går inte ens bort lite av de onda. åh. blir så sur. hehe. aja. nu vet jag inte va jag ska göra. slappa kanske? se film. mys de.

ska iaf visa bilder från julbalen snart. kult de.

lite små avis nu. men ändå glad. mormor,tova och gina ska till grekland i sommar med christina och dom. är avis..vill åxå dit. men samtidigt är jag glad för dom. gina ska äntligen få åka. och mormor hoppas jag till 100000000 att hon ska bada. haha annars äre ju katastrof. så tova du får en uppg. om mormor badar. knäpp kort så de är sant! de mysiga är att jag ska få ta hand om bebis den veckan. <3333333 åh. glad att mormor valde mej. skulle ha blive sur annars. hehehe. men nu blev jag glad ist! dock är de till somarn dom far så de är ett tag kvar. men ändå. kulitttt!!!!1 =D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0