stan med kickis

hemma nu efter en dagpå stan och birsta! vaknade 11 av att mamma kom upp och frågade om jag ville åka och shoppa med kickis. va skeptisk eftersom jag lovat emlan..va en jävligt elak kompis då..och jag är de än men a jag följde med kickis ändå..ska gå imorgon ist. a så vi åkte vid halv 1 och kom hem halv 6. HAHHAH. a men vi gick på stan först. köpte en skjorta där..sen for vi till birsta. började med att gå på monki. hittade en assnygg kavaj. jag kunde ha den men satt lite trångt..så jag sket i de. ist gick vi och åt en underbart god räksallad på charm. åh va gott de va. smällmätt blev man ju åxå för den delen, vilket va riktigt bra. sen gick vi på massa andra affärer. hittade inget jag ville ha. tänkte bara på kavajen som jag blev kär i..så vi gick tillbaka för att köpa den ändå. men då hittaade i en storlek större. tror nästan jag hoppade a glädje. så jag ställde mej i kön på direkten.haha. så ja..jag köpte en kavaj och en skjorta. riktigt nöjd. nu är jag hemma och ska snart dra på gårn med elin. HAHHAHAH gårn jag dör. kult. får se hur länge jag orkar vara där xd. sen ska jag hem och se på film. men nu ska jag upp och byta byxor för dom här luktar prupp. hehe. aja. vi hörs väl då. och emlan..FÖRLÅT :'(((((((( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0