stressdag plus tröttdag

sorry lixom. har inte bloggat idag. massa saker att göra ja. vaknade iaf 9. stolt faktiskt. eftersom jag va vaken till 2..kollade klart på glee. fyfan va jag grinade. blev tvungen att berätta de för emlan. hon tyckte jag va en dude. typ. men den va sjukt bra iaf! åh. finns inge bättre än glee. a men iaf. vid 10 kom mormor och hämtade mej. så for vi till birsta. GRYMT med folk. gick på h&m först. fjortisarna bara knuffades och skit. så vi gick därifrån..sen va vi på cubus. hittade ett par skitsnygga byxor där. kostede 125 kr. så visst slog man ju till! sen var vi på monki. hittade en ascool tröja som bara kostade 75kr. va tvungen att ha den. lång jävla kö va de åxå. men va gjorde man inte för tröjan då? jorå jag och gina ställde oss i kön. aja. sen for vi på rusta och jysk. gina skulle ju köpa någe till karln sin. sen for vi hem. va sjukt trött efter typ bara 1 timme. när jag kom hem fixade jag mej väldigt snabbt så for vi till stöde. dötrött vaja så jag åt lite..eller lite. farmor låter ju ingen gå hungrig från bordet om man säger så. de va ju bättre för mej. blev ju bara tröttare och tröttare. så jag låg bara i sängen hela tin. halvsov. fast smsade ju duktigt med. sen äntligen vid halv 7 for vi hem. så nu sitter jag bara här. har fixat naglarna med tjoffset jag fick av mamma. riktigt fina saker! dock har jag gjort naglarna fula nu. my bad! jaja. orka bry. de va kul att fixa iaf.

imorgon ska jag ut och ta power walk med emlan. kommer bli grymt skönt. hatar att inte träna innebandy. tror mormor ska hit på morgonen när mamma åker iväg. ska höra då om alice ska med eller om hon stannar sår se. vi ska iaf ut. längtar faktiskt. ska nog pröva ett nytt innebandypannband då åxå! HIHIHI. nu ska jag leka med min mobil. big lööve. hehe nu ska jag samtala med emlan eftersom vi har Boring med stort B. hejs!


AHHA stor bild. söt va man ju åxå. älskar mej själv ja! GOD JUL kul jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0