svammel inlägg!

hellow! igår efter filmen hade jag lite svårt att sova. rädslan gick över rätt snabbt ändå. så jävla fjompig är jag då inte =D eheh. sen låg jag i sängen och smsade bara. somnade väl runt halv 4 kanske? ne 3 måste den ha vare. 3 säger vi! imorse vaknade jag 12. ops! men de får man nu när de är lov! ´har nyss städat lite i mitt rum ich badrummet. måste ju ha lite småfint i jul! även om de inte är supersnyggt men.. de är städat iaf! huvudsaken de! idag ska jag på birsta och handla 2 julklappar till om jag hittar några. de är till morfar och farfar. gubbarna vetu. alltid svårast till dom! hövvaligen. menmen. jag har ju med mej 3 brudar som kan hjälpa mej :) hehe. nu har jag duscha och ska väl fixa mej. sen ikv vid 8 far jag till kyrkan. förlåt erik :( hahah. men så blire. orkar inte gå kl 11. då äre film som gäller. så om jag inte bloggar så mkt idag så vet ni va jag har för mej! heh :) hejs!


FAN VA JAG VILL TILLBAKA! ÅHHHH LITE BRUN MAN VA EFTER TYP 3 DAGAAARRR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0