tack elsa

tråkig dag om man inte räknar med allt skratt jag har haft med min älskade mallan. tur jag har henne alltså. herregud. jag har skrattat så jag haft kramp i magen. de va kult. drygast va ju nu i slutet. hade henke på matten och biologin. gjorde inte ett skit vill jag lova. satt bara och smsade med sebbe. kult. hehe. efter skolan gick jag till ica eftersom mor min va och handlade lite mat åt oss. bussigt de. sedan for vi och hämtade barnen på dagis. sötester hade målat en täckning till mej. gulligt tycker jag då. mamma släppte typ bara av mej och elsa eftersom mamma och melker skulle till tandläkarn. så vi har fikat och ester sitter just nu på pottan och bajsar. mys de. sjunger för mej gör hon åxå. vackert må jag säga för att vara snart 3.

nyss fick jag ett sms av sebbe. ";) va fin du va idag ;)" han är ju bra go ibland. flörtis till granne man har. haha.

iaf. mamma träffade hannes mamma förut. hon ville att vi skulle komma och hälsa på stackars hanne.huga liten <3 får se om vi hinner dit. jag har ju match ikv åxå. längtar som satan! fatta kul. mmmmmmmmmm. askult. hehe. men nu ska jug busa med bajsbusen


min bild, från ester fin eller hur?


Kommentarer
Postat av: lina

men va ha hänt med hanne?

2010-12-15 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0