till dej linis!

ja..juste höll på att glömma bort lilla lina jarå! vore ju inte så bra. så jag skriver någon rad om den filur'n.


Lina! du vet ju att jag tycker riktigt mycket om dej! inte på de sexuella planet utan som lärare! haha skulle bara skoja till de lite jarå. men iaf. jag hoppas att du blir en "riktig" lärare på skolan och inte bara en vikarie. för malin förvinner ju snart..då vill jag ha en mentor som jag gillar och kan prata med lixom. du är en sån. som jag klickade direkt med! ashärlig brüd! så de hoppas jag veldigt mycket på! sen är ju du lite rolig ibland du med. om man bråkar lite är du inte surtanten som kommer fram med fingret i högsta hugg utan hotar mer med att den får gå ut. haha. literoligt derå. andra lärare skulle typ gristjuta av ilska och SEN slänga ut dom. de gör inte du. du tar de lilla lugna du! brade. jadu..vet inte riktigt va jag ska skriva. svårt de blev. bara skrev nåt nuja. som jag tyckte passade dej dårå. men du fattar nog bättre än de andra noobs som läser min blogg. haha. jag är för kung ibland alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0