tjejmiddag

jag kom och tänka på en sak..jag vill VERKLIGEN ha en tjejmiddag! förstår egentligen inte varför någon av mina vänner har de. fatta kul man skulle ha varje gång. prata..mysa och äta gott. jag vill själv ha en eftersom jag så gärna vill laga mat till dom. men visst..inte bara de! vill ju även umgås med dom. nackdelen är att min familj ofta är hemma. känns lite fult att jaga iväg dom när jag vet att melker och ester sover vid halv 8-8. men de är något jag skulle vilja. annars äre bara att hoppas att någon annan fixar en som jag blir bjuden på! skulle gärna vilja ha ett nu på lovet. men ja..som sagt vi får se!

Kommentarer
Postat av: AMANDA ELIN

VI GÖRE EFTER NYÅR GUMMAN ;)

2010-12-29 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0