lyckad bal!

har inte orkat blogga nu på typ 2 dagar. men tänkte berätta allt nu!

matchen: väldigt kul vare. nervös som en kotte va jag. ville inte förlora mot dom. och de gjorde vi inte heller. vann med 9-0. gjorde 4 mål. helt okej ändå. spelandet på min sida var inte de bästa. sparkade iväg bollen och så. menmen. hade kul iaf! efter matchen hade vi tid kvar på våran träning så några av oss stannade och spelade mer match. fyfasen va kul vi hade. haha. jag började asgarva av ingenting. låg bara på golvet och krampade typ. de va kult. grinade gjorde jag åxå. mys de. hade träningsvärk i magen sen. heheh.

igår torsag: skolan först. trött vaja och orkade inte fixa mej. såg ut som en kameljont på skolan. menmen. jag bjöppar ja. efter skolan följde mallan med mej hem. fixade oss och de. vi va riktigt nervösa men ändå jävligt pepp! haha. när klockan närmade sej 20 i 6 for vi till skolan. fick dock inte komma in förns 6. träffa lite folk inna osv. när vi kom in hade inte musiken kommit än. så de va lite drygt att vänta. ville bara dansa! så jäkla pepp va ja. efter dryga 20 min kom den. folk hade börjat röra lite på sig. och säker efter bara en halvtimme va hela gruppen igång! helskotta vilket ös de va! askul. hoppade till alla låtar..bildade ringar dasade med massa folk. vissa trodde jag inte ens skulle dansa. men alltså shit. bästa jag vare med på. man kände sej helt galen. så kult vare. visst blev de lite taffsande från vissa men de brydde jag mej inte om då. tänkte bara på att ha kul! och de hade jag.
varm vare åxå. alla flåsade ju och de. ahha så man gick ut lite då och då. sedan gick jag och lh och snodde en pappersskål typ för at vi ville dricka ur den. smart vi varå. så de funkade ju bra. när klockan närmade sej halv 9 blev de riktigt ös! man skrek och gapa och bara dansade på. haha skrattade med. åh. kan inte fatta att de va så kul. mycket bättre än förra året. dissar dom förra 9:orna lite nu. men jag tror vi tycte de va bättre nu för vi känner dom här mycket bättre. de är va jag tror alltså. hehe. men nu vet jag inte va jag ska skriva mer än att idag kan jag inte gå. mina vader..kyssmä va ont de gör. har smörjt dom med linement. men de måste jag nog göra flera gånger. har träning ikv och match imorgon. brare! får se hur de kommer att gå. men nu ska jag kämpa mej upp för trappen för att hämta mallans plattång..och sen ska jag ner åxå..herregud. menmen.

jag tror jag gjorde bort mej lite igår åxå. hehe ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0