jobbigt avsked

har suttit här i en timme nu, försöker skriva något fint till malin..men de går fan inte! allt blir bara fel. så jag skriver bara såhär:

malin..hoppas allt går bra men bebisen och de. jag kommer sakna dej någe fruktansvärt mycket. går inte att säga med ord. känns som att skolan kommer bli en helt annan plats nu när du är gone. finns ingen lärare jag litat på så mycket som dig. sjukt egentligen. men ja..även fast jag inte blev så superglad över att du var gravid så är jag ändå glad. men visst kommer det kännas jobbigt i början. hoppas att det går över och att vi får bra mentorer. annars är de kört. typ. nej men, du vet iaf att jag VERKLIGEN kommer sakna dej. rent ut sagt..du har varit den bästa läraren jag har haft!



ja..nu snodde jag bilden. men den är menad till MIN mentor. tack för allt malin. kommer sakna dej...


Kommentarer
Postat av: lina

2010-12-21 @ 19:52:56
Postat av: lina

men men men hon kommer väll tillbaka sen va? så det rä ju bara tillfälligt. men mycket fint skrivet.

2010-12-21 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0