bara skit

försår bara inte vad vissa folk är ute efter? att föstöra? hur kul är de på en skala 1-10? 0 enligt mej. så otroligt dålig stil. när man äntligen känner att man kanske har hittat någon man skulle kunna dela lite av sin vardag med så ska allt bara gå till spillo? kärlek är bland de känsligaste änmena i ens liv. varför göra det värre för vissa? för att man själv vill ha allt och alla? de lönar sig inte..jag lovar. man förstör både för sig själv och för sina vänner. man vill till slut inte vara med den personen eftersom den sprider saker som kan förstöra allt! ge upp de säger jag bara. skit alltihop. blir så otroligt less på vissa som ska veta precis ALLT! man vill ändå inte berätta eftersom man vet att de är spritt på 2 min. men vad får man ist..? jo massa skitsnack. herregud. blir så himla arg. nästan så jag skakar av ilska. fast jag vet att jag inte ska bry mej. jag har min mormor som kommer med dom bästa tipsen. man ska inte bry sej för då tkr de bara att de blir roligare..

ville bara skriva av mig. nu ska jag åka med ginis och kolla på träningen. tar med mej luren och fysikpappret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0