VI VANNNNNNNN

ja..vi hade ju innebandymatch förut vi. vi va väldigt få. länge sen vi va de. men vi klarade oss. dock började fanny må dåligt under uppvärmningen. så vi blev ännu mindre. men vi kämpade på ändå! vi mötte övik. vi har aldrig vunnit mot dom. men idag!!!!! idag vann vi mot dom. 4-2. fatta skön känsla. att äntligen slå cassandra! HEHHEHEHEHHEHEHH. skoja. men de va asskönt. håkan va så stolt så! och vilken energi vi hade. håkan sa flera gånger att jag hade en sådan energi. så blire när man inte har tränat innebandy på en vecka. åh. fatta kul de va! aja..efter vi spelat vare p95 som skulle spela. så klart man stannar och kollar? askult vare. satt och kommentrade hur vissa killar såg ut. hehe. dom va faktiskt riktigt duktiga för att möta ankarsvik som leder serien för dom och dom ligger sist! resultatet blev 0-5. ändå riktigt duktig. tyckte mormor med. ahah. i slutet av matchen satt erika med mej och gina där nere. åsså erika ba:

erika-asså shit, killarna har ju inga vader!
jag-HAHAHAHHAHAH jag dör. asså shit säger dom ju på cirkus möller på flickorna på klitteholm. ( åsså härmade jag killen/tjejen som säger så)
erika-=död typ. hon asgarva iaf!

hehe de va kul. så vi höll på så hela tin på väg hem. hade kramp i magen min dåja. men lite kul måste man ju få ha. hahah. nu är jag dötrött. jobbig helg. mina fötter njuter. speciellt min onda fot. mums. fast ne. dunk dunk. aja. nu ska jag göra något vettigt hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0