erik

DM träningen igår gick hyfsat :) fick iaf beröm för mina skott, kändes skönt för mitt spel igår va inte bra! heheheh.
idag var de skola, de va inte så kul...hade iaf skidor på idrotten, haha det va kanske lite kul:) vi körde att man skulle bara ha en skida och inga stavar, och springa runt en kon som sedan gick vidare till att man skulle kasta en ärtpåse på lennarts ryggsäck träffade man inte fick man straffrunda, annars va de bara att springa till sitt lag. jag blev med sebbe g och erik. haha och erik hade träffat lennarts rygga och skulle skynda sig in till mål men ist så fastnade spetsen på skidan i snön så han for frammåt och såg ut som en huligan, haha jag dog!
sen hade vi elevens val... catfight mellan karin,emilia och jenny. haha
snart är det träning ska bli kul!



adios


Kommentarer
Postat av: Anonym

erik gör jämt sånt. hihihohohhehehhöhöh.

JAG VA INTE M I CATFIGHTEN!!???!!



okejdå.. lite. men mest karin o jenny :)

2010-02-15 @ 16:43:19
URL: http://eberggren.blogg.se/
Postat av: julia

hehe jag vet :)

okej då , hihihi jag skulle spela mej in i rollen :)

2010-02-15 @ 17:20:27
URL: http://joliamortensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0