julia

IDAG HAR ALLA JULIOR NAMNSDAD + JULIUS tjihooo:D

idag hade jag kunnat döda elin :) hon vet nog varför med hihih :) de va nog ett tag sedan som jag skämdes så mkt. men de är sådant som händer. iaf jag och emilia har kommit överrens om att vi ska vara helt seriösa på träningen imorron, undra hur länge de håller? heheheheh. nu vill jag iaf ha LÖRDAG, för då har vi 2 matcher i övik. då hoppas jag att han är där och kollar , fast de lär ju vara en ren dröm:) heheh.
ikv har jag fotbollsträning i katrinelund skolan ...får se hur mitt knä kommer kännas efter de :)


adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror nån är kääääär

2010-02-16 @ 17:42:15
Postat av: julia

nej :)

2010-02-17 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0