skyttis <3

hejsan. idagens har jag inte gjort så mkt på skolan elr jo, vi hade antonio 2 gånger idag. dock förstod han inte va nomader va. haah. sen hade vi teknik, fast jag va klar med min grisbil förutom knorren som skulle på där bak. så jag och jocke har nästan en likadan bil. fast min är ändå cooligast! åh juste jag belv sur också.. för jenny sa att johannes lag skulle få spela i skyttis på lördag när vi far till övik, ngt avis jag blev då. finns ingen bättre hall i medelpad än skyttis, apa! ska fråga om jag får spela med johannes lag! hehe. nu ska jag läsa på spanskaläxan som jag kom på att vi hade tills imorgon, duktigt julia. usch såg ni anja pärsons krasch igår? fy va hemskt det såg ut.. jag trodde hon dog!

adios


Kommentarer
Postat av: jenny ;)

haha, din lilla knäppis x)

skyttis ligger ju inte i medelpad, den ligger ju i ångermanland, eftersom den finns i ö-vik x)



kyss

2010-02-18 @ 17:25:54
Postat av: julia

haha jaha :D juste

2010-02-18 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0