utedag!

åh babalola va jag längtar tills träningen nu :)

idag myste jag med hanne :) de va ju kanonkul! 5/5 toasters! vi va först ute med melker och ester, vi fick ju med henne också såklart. först va vi på baksidan sen åkte vi madrass sen lekte vi kurragömma vilket va tråkigt för melker ville bara gömma sig på samma ställe :) sen gick dom 2 in så jag och hanne passade på att gå en liten prommis till ICA. där storhandlade vi :) dvs kladdkaka, festis, dill och en citron heheheeh...
så vi satt ute i det fina vädret och mumsade kladdis och festis! hanne blev ju såklart lite busig mitt i allt med men de gick över haha :D sen märkte vi att vi hade varit ute ganska länge så vi gick in, haha ngt trött man är nu och snart ska vi hämta jenny och malin sen är de träning i 2 h (Y) kanonkul.
så det är nog bäst att jag går och klär på mej !


adios


Kommentarer
Postat av: hanneee :)

haha :D myyysig dag :) <3

2010-02-15 @ 16:51:16
URL: http://[email protected]
Postat av: julia

haha ja de va de faktist =D<3

2010-02-15 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0