-||-

sådärja. nu va även denna kväll avklarad! solkart med hanna..vem annars? herregud! nä skoja. haha a men vi va ute och gick. dock fick inte jag som jag ville..bög på dej hanna. a men så gick vi hem til hanna för hon behövde nässpray. när vi kom fram så va de borta. hets. men som tur är fick jag träffa fia och bita + hannas roliga pappa=D hehe han är superduperrolig! stog inne vid dörren och höll mej för skratt..vågade inte skratta när han såg de. tssss. säger så roliga saker. heheh a men sen gick vi hem för hanna skulle ge karln sin några tungkyssar. hihihi nej de vet jag inte om dom gjorde..kanske inte kommit upp till den nivån än. vem vet. smaskar gör dom så de smäller om de! aja nog om de. imorron ska jag iaf vara med hanne<3<3<3<3<3 emilia är ju fortfarande sjuk..:( hoppas hon kan följa med. men är de varmt imorron ska vi till stranden med fika och allt. blir nog suprise! men nu ska jag hämta en smörgås tror jag. äpplena smockade jag och hanna i oss när vi gick.:( älskar gröna äpplen. godaste som finns. aja ska inte sitta och prata mat utan slutar blogga för ikv! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0