54

blir ett litet inlägg till innan sängen kallar! jag har så otroligt mkt för med denna vecka. elr nej men saker jag vill göra och ska. imorgon lär de bli hanna. ovanligt men ja. sen onsdag vet jag inte. hoppas på fint väder. kanske tar en lugn dag. sen torsdag ska jag leka med emilia och hanne. sedan tältar vi hos hanne. lär ju bli superkul! sedan fredag lär jag ju vara hos hanne en stund. bada måste jag göra åxå. i smutsvattnet menade jag nu. sola som setan vill jag göra åxå. älskar att ligga och steka, lyssna på musik och ja allt. jag såg en snygg byxdress som kenza hade köpt. enkel och fin. billig vaden åxå.  men mina pengar är dock slut. ska inte ha någe mer kläder helr. turkiet måste få in lite pengar åxå. längtar så otroligt mkt. amanda åker ju till spanien typ idag elr om de är imorgon..men värsta härligt! komma hem brun och fin. även om jag kommer bli literöd menmen. aja nu ska jag sova. trötttjej kan jag säga. hehe men hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0