55

hallå! jag vet..förlåt att jag inte har bloggat. har iaf en riktigt bra ursäkt. solen har varit framme. ashärligt med sol kan jag säga! lilla vm har de ju varit. är nog slut nu. grattis 98-tjejerna :)! dom kom 3 tror ja? dom va superduktigta och så söta när dom vann. skrek riktigt tjejskrik och hoppade,tjoade och grät haha. söta! har vare med hanna typ hela helgen. och lite tc. igår va vi med killarna och agnes nissilä. va en helt okej dag. halvtråkig men ändå. HAHA. sånna dagar kommer ju åxå. idag va jag med hanna och tova. hade de allmänt trevligt. va ju finaler och sådant idag så stockholmarna va helt galen när de andra stockholmslaget spelade mot timrå. pinsamt! aja. dom vann inte iaf haha! sedan måste jag ju berätta att vi köpt en pool. har jag kanske berättat de? aja de gör inget. helt okej pool. hade nog velat ha en större men måste ju tänka på knattarna här hemma. har nyss badat där. asskönt att bara kunna svalka sej här hemma och slippa åka några kilometer.
och emilia..nu måste du bli frisk! du ska vara med imorgon. och hanne du håller humöret uppe? bra! heheh. bränt mej på ryggen har jag gjort åxå kom jag på. inte bra! men de gör inget. ska vara noga nu med att smörja. börjar bli lite orolig. 55 dagar kvar till turkiet..tänk om jag kommer hem röd? tänk om jag blir de första dagen. då är resan halvförstörd. vill bara bli brun. röd är jag redan på huvet så inge mer rött. men nu ska jag läsa bloggar, och kommer ett inlägg senare åxå bara för jag slarvat lite med de..hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0