6B-7B-8B-9B

nyss låg jag i sängen och kollade på ghost wisperd eller hur de stavas. de handlade om att de hände saker på en skola. jag fick direkt tanken om att jag saknar min "familj". de gör jag. jag saknar klassen. malin..och bara att vi träffas varje dag. man vågar göra fel. för man vet att antingen bryr sej ingen eller så blir det bara roligt. och då håller man med själv om att det var roligt. alla skratt vi har. hur malin är mot oss. hon är som i våran ålder. hon skämtar, och kan bara vara sig själv. medans hon samtidigt är våran lärare! hon är min kompis helt klart. de är så skönt att vara i denna klass. man känner sig trygg och säker. jag vet att många kommer tycka att man är helt dum i huvudet men då får dom göra de. för när man har en sån här känsla så vill man bara vara med dom. inte kanske jobba och sånt men bara vara. vi är kanske inte perfekt i allas ögon men i mina är dom de. för jag gillar alla oavsett hur vissa är. jag kan bara inte hata nån även om jag sagt de några gånger. de är bara för stunden. sedan är den som vem som helst.man vet att man aldrig behöver vara ensam på rasterna, för alla finns för alla. det är de som känns så himla skönt! att vara i denna klass som stämplades som tönt klassen men ändå har vi ett sådant fint rykte. de känns som jag inte kunnat få en bättre klass. jag är glad att jag har er! och malin som mentor. vill inte ens tänka tanken om att splittras från er i 9:an. kommer aldrig gå. vill inte! blir gråtfärdig bara jag tänker påde. och de är bara för att jag älskar min klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0