älskar fjortisar <3

hej hopp! nu är jag för en gångs skull hemma! men mycket roligr har hänt idag med. började med att jag klev upp och fixade mej inför lilla vm. kom dit varmt som sjutton men ska apselut inte klaga! a jag och emilia hade ju vårat lilla pass. som tur kom emelie lindhe 24/7 till kiosken så hon hjälpte oss. jag tyckte de va lite drygt men ändå lite småkul. a men sen träffade jag hanna och tc en snabbis för sedan bestämde jag att jag skulle till birsta när familjen ändå skulle dit. men fick gå själv. hehe gick på hm först. hittade en bra bh som va fin och billig. och när jag letade va de tjejer i typ 1-2 år yngre än mej som stog där och kollade åxå. dom va littan fjortisar.hehhehe idomin på läpparna troja. a dom ba när jag kollade på min st. men guuuuuudh. hur jävla stora bröst tror hon att hon har?!?!?!?! och jag trodde inte dom pratade med mej först sen kollade jag upp, då vare mej dom kollade på. heheh.så bara för de tog jag en storlek mindre. fast jag vet att jag kan ha den med. turde. a fick med mej en bh eller rättare sagt 2 bh:ar hem och en cool klänning från monki. älskar klänningen. sådär småful. a de va de jag fick hem. och hade 200 kr och har ändå kvar lite. blev nöjd till 1000. a men nu ska jag snart sova. har tjatat på nattsuddarn hanna om att vi ska vara där 11 imorron. lilla vm alltså. ska ringa och väcka barnet tio. annars lär ju hon sluddra till 12?!?!? gillar vi inte! hehe men nu ska jag sova jag med. vi hörs mina NITTON läsare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0