b-b-bada!

är hemma nu..men ska åka igen hehe. kom hem för att äta en pitsabit! så nu ska jag packa ner badkläder i en västa sedan far jag tillbaks till emilia. de som skulle regna idag har faktist varit en varm bra dag! nu är de riktigt mysväder så vi ska bada hehe. härligt!  jag ska prova den där bikinin som mamma bara hade köpt trosor till och så la jag till en bh som va i samma färg, kommer ni ihåg? aja den ska jag iaf pröva nu! tkr den är snygg aven fast de inte ska vara ihop! men nu ska jag fara dit! sedan tror jag att jag ska gå till mormor en sväng! tror jag glömde en tröja där sist jag va där. så jag kan ju gå upp och hämta den när jag ändå är i vattjom! hehe men nu MÅSTE jag åka! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0