crusing

hello! kom nyss hem. blev faktiskt en liten tur med mandi! va riktigt länge sedan. men vi hade de kul! sedan gick vi med moa och freja. roliga typer! så vi struttade runt lite. såg hur folk kan bete sig. gud en tjej/tant dansade i en bil så kjolen åkte ner, mkt vacker syn! nejmen ahha. sedan tröck en gubbe ut rumpen genom rutan. lite hårig sisodär men ja den funkade! sedan efter några timmar blev jag ensam. så kjag hämtade cylekn hos mandi och skulle bege men hemmåt. men på väg hem till mandi kom en bil. jag blev rädd och den körde bredvid mej och så en kille sa..tjena bruden, ska du hänga med till smedjan? vi fixar in dej! jag tror jag åkte under bilen! höll på att dö. så nu hanna fick du svaret! skitläskigt! hehe skakade bara på huvet och svängde ner till rännö. stannade bakom ett hus sedan gick jag upp igen och gick hem til mandi. sedan cyklade jag hem. blev stannad av jens, emil, wille och adam. sa ngt ord sedan for jag hem. blev kallt! så nu är jag hemma. härligt. imorgon ska jag svar med emilia. annars!!!!!! fast de visste ni ju redan. heheheheh. ska nog se lite tv med robert nu! hejs

Kommentarer
Postat av: mandi

tack för ikväll pullan <3

2010-07-24 @ 22:59:25
URL: http://maandins.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0