dödsolycka i vattjom

bidde ett sista inlägg ikv. sitter hä med en utåtbuktat mage full med toast..lova er. börja aldrig ät toast. dödligt gott. men nu får jag sluta med de. hur ska jag annars orka spela hela matcher en hel helg?! jo men de kommer nog gå finfint!
fy hörde att någon i vattjom dött idag. fyfyfy. typ tesses granne elr ngt sånt. men ändå. va jobbigt de måste kännas för familjen. huga.vill knappt tänka påde.
fick reda på att vi ska bada i en tunna elr va de nu va imoorgon när vi är i stöde ahha. kommer dö, nej nu tog jag i men de va väldigt länge sedan jag träffade dom så visst kommer de kännas.men nog om stöde pratandet.
mamma är just nu i stan och hämtar robban. han har varit ute med sina vänner. så mamma for för en stund sedan, jag vaktar barnen i högsta hugg! dock har vi en hund till granne som heter duga. SLUTA SKÄLL FERRY!!!!! ehehheheheh aja men ska väl se om de finns ngt roligt on the television nu. hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0