emelie thor

hejsan! placerat mej här..framför datorn med en skål fil och müsli. väldans gott. blev ingen åska inatt som de stod att de skulle göra. skönt. hade ingen lust att lyssana på han igen. istället hat de blivit en rätt så solig dag idag. så därför ska jag umgås med emelie, dom va väldigt länge sen. vi ska mysa. så gott jag vet.
vi ska vara hundvakt med doris. så söt! ska knäppa littan kort påna. bada i hennes pool med. den ska ni åxå få se, för denna unge är inte att leka med. hon lever i matfors slott typ! hua va fint de är hos henne. men nu ska jag äta upp, fixa mej sedan drar jag till emelie. ska se om jag får låda datoren av na så jag kan skriva ett inlägg! vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0