gggröt

god morgon ! vaknade runt halv 11. gick ner åt lite frukost som innehöll havregrynsgröt. vet inte varför jag åt det. blev allmänt sugen påde! de blev så gott att melker ville ha åxå. hehe tur att de är bra för magisarna! sen nu hamnade jag här vid datoren. såg att det blev ljusdals cup ändå! super. jag har alltid velat spela den. hehehhehe jag längtar. idag lär jag leka med hanna troja? sen vet jag inte om jag kanske ska ta mej en tur till älskade lilla mormor? vore ju trevligt att träffa stockholmarna. jag får väl se. härligt att vi är klar med tapetseringen åxå! vi har ju gjort om hela övervåningen för er som missat! blev rikting fint. mysigt på nåt vis. a men nu ska jag nog duscha och göra min skönhetsbehandling! heheh skoja. vi hörs sen :) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0