gina

måste bara säga att jag saknar att vara med dej hära pruppen! allt vi gjorde som bästa vänner under 7 år. tova tyckte alltid att vi va så hemskt jobbiga. jag typ bodde hos mormor för jag ville vara medd gina. jag va som tovas extra jobbiga lillasyster. jag älskade de. jag älskar gina fortfarande, även om vi har våra brister. men kan aldrig glömma då man hade de som bäst. jag följde med dom vart dom än skulle på semester och gina på våra. vi skrattade åt de som va så hemskt tråkigt. men vi gjorde de jämt kuligt! våra minnen på grönan..tova och eveline som va så kaxiga för dom vågade ju åka alla värstingkaruseller medans vi åkte spöktåget. hehe..så gina läser du detta så ska du veta att jag älskar dig! kolla på bilden..snyggaste bilden jag har!


Kommentarer
Postat av: gina

Jag älskar dej med Julia <33 alltid

2010-07-22 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0