härlig träning!

sådär ja. träningen gick galant! va faktist kul tills på slutet. går inte in på vad. men ja annars va de kul. sedan va jag trött! har hunnit äta, duscha och satt mej vid denna apparat! klippte ju håret förut åxå..är rätt nöjd..tror jag inte är van vid kort hår. för de blev ganska kort, kanske är skönt på sommaren? aja ska iaf lägga in en bild imorgon..för nu orkar jag inte. hähä. imorgon hoppas jag till 1000 att jag kan vara med emilia. vill vill vill! hanne måste jag vara med mer åxå! men är jag med emilia imorgon kan jag ju lova att de kommer bilder! kan kolla om jag har en enstaka lite bild jag inte visat, bara för eran skull!för de va ett tag sedan jag la upp en. men nu ska jag se om de kan finnas något roligt att läsa om inte de blir de teve! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0